Hoe zorgt u voor optimale time management?

Een aantal jaar geleden zijn wij een collectief van freelancers begonnen omdat het ons goed leek om onze krachten te bundelen.  Wanneer wij namelijk zouden gaan samenwerken, zouden wij veel meer werk kunnen aannemen en bovendien zouden wij een professionele indruk kunnen maken naar onze klanten toe. Wij hebben toen gemerkt dat wij allemaal heel andere manieren van werken hadden en dat was niet altijd even handig. Het gebeurde namelijk regelmatig dat wij in theorie genoeg tijd hadden om een opdracht af te maken, maar dat wij in praktijk niet genoeg werk konden verzetten om alles op tijd af te hebben. Dat was vervelend want hierdoor moesten wij klanten teleurstellen en dat is iets waar wij in de regel niet van houden. Vandaar dat wij gekeken hebben hoe wij efficiënter konden gaan werken. Wij hebben toen gemerkt dat wij aan onze time management moesten gaan werken. Wij hebben even snel op het internet gekeken welke valkuilen er zijn wanneer het gaat over time management en toen hebben wij gezien dat wij heel veel van deze fouten maakten. Zo staan wij bijvoorbeeld vaak lang bij de koffieautomaat te praten en ook merken wij dat wij onnodig veel tijd besteedden aan het beantwoorden van onze mails. Dat was niet de bedoeling omdat wij op deze manier heel veel tijd spendeerden aan zaken die ons niets opleverden. Wij hebben daarom gekeken hoe wij op dit gebied onze time management beter op orde konden krijgen. Ik heb toen gezien dat wij het beste een keer op het internet op zoek konden gaan naar handige tips en trucs om je time management te verbeteren. Wij hebben toen gekeken waar wij het beste konden gaan kijken en toen kwamen wij eigenlijk meteen terecht op de site van timemanagement.net. Deze site is uitermate handig voor mensen die graag aan hun time management willen werken. Wij hebben deze pagina daarom ook met veel interesse doorgenomen en wij hadden al snel in de gaten dat wanneer wij ons goed aan de tips zouden houden die wij op deze pagina zouden vinden, wij daar heel veel baat van zouden kunnen hebben. 

Onze time management is aanzienlijk verbeterd

Wat prettig is aan de site van timemanagement.net is dat je hier niet alleen maar tips over time management op de site zelf kunt vinden, maar dat men ook verwijst naar andere pagina’s waar je ook weer aan je time management kunt werken. Zo krijg je al heel veel handige handvaten om aan je planningen en efficiëntie te werken en dat werd door ons zeer op prijs gesteld. Ik ben daarom blij dat wij deze pagina gevonden hebben. 

Wilt u ook met meer efficiëntie werken?                                   

Mocht u ook meer uit uw tijd willen halen, dan raad ik u aan om:

  • Even naar timemanagement.net te gaan kijken 
  • Te bekijken welke handige tips u hier krijgt aangeboden 
  • Deze tips op te volgen want ze werken echt 

Wij zijn blij dat wij nu beter met onze tijd kunnen omgaan. Vandaar dat wij u deze site ook wilden aanraden.