Klantenservice Sarenza

Ik ben een vrouw van 30 jaar en zoals veel vrouwen, ben ik een enorme fan van schoenen en tassen! Schoenen en tassen in alle soorten, maten en kleuren. Nu heb ik met deze voorliefde wel vaker contact moeten hebben met de klantenservice van meerdere winkels, maar de klantenservice Sarenza staat met vlag en wimpel bovenaan mijn lijst van meest klantvriendelijke klantenservice! Ik heb tot twee keer toe een aanpassing moeten doen aan een bestelling, maar ik heb het idee dat voor de klantenservice Sarenza geen mutatieverzoek of informatievraag te gek is. Hun service is er een met een gouden randje. En via de de internetsite van Deklantenservice.nl werd de servicelevel van klantenservice Sarenza onverwacht nog groter dan een klant mag verwachten! 

Klantenservice Sarenza voor alle vragen

  • Met zeshonderd merken aan schoenen;
  • honderddertig merken aan tassen;
  • en meer dan vier miljoen klanten;

is het bijna een godswonder, dat de klantenservice Sarenza zulke hoogstaande kwaliteit service biedt. Dat kan telefonisch, per mail of via het contactformulier op de website. Niet alleen kan je hen bellen als je hulp nodig hebt bij het plaatsen van een bestelling, maar je kan ook ben hen terecht voor het wijzigen, het retourneren en zelfs het annuleren van een bestelling. De service van de klantenservice Sarenza gaat zelfs zo ver, dat je hen kan bellen als je twijfelt over de kleur op de foto van die ene tas, waar je watertandend naar zit te staren. Twijfel je welke maat je moet bestellen van dat ene schoenmerk, waar je verliefd op bent geworden? Bel of mail de klantenservice Sarenza met een gerust hart. Zij kunnen aan de hand van het stellen van de juiste vragen bepalen welke maat je het beste kan bestellen van dat ene merk. Als er een mogelijkheid zou zijn tot facetimen, zouden ze zelfs nog bereid en kundig genoeg zijn om stijladvies te geven!

Deklantenservice.nl

Op de National Glamour Day in oktober 2018 had ik mijn zinnen gezet op geweldige Dr. Martens laarsjes, die ik op die dag met een geweldige korting kon aanschaffen bij Sarenza. Ik kon de laarsjes een paar werkdagen later op het postkantoor ophalen. Omdat ik niet kon wachten, heb ik het pakket in de auto geopend en paste ik mijn schat van Sarenza. Teleurstellend genoeg was de laars net te groot naar mijn gevoel. Ik wilde eigenlijk het pakket meteen retour zenden, maar wat was er precies nodig? Zal je net zien, dat mijn mobiel op dat moment bijna op uitvallen staat. Zal ik de klantenservice bellen of zal ik het online regelen met mijn laatste batterij? Ik besloot het net op te gaan en kwam via een zoekopdracht terecht op de pagina van de klantenservice Sarenza van internetsite Deklantenservice. Op dat moment ging er een wereld voor me open! Niet alleen kon ik zien hoe ik de klantenservice Sarenza kon bereiken en voor welke vragen ik er terecht kon. Ook zag ik in welk keuzemenu ik terecht zou komen als ik de klantenservice zou bellen. Daarmee wist ik precies welke keuzes ik moest intoetsen als ik de klantenservice Sarenza zou bellen en zou ik daarmee de tijdrovende menukeuze overslaan! Ik belde de klantenservice en vloog door mijn voorkennis van de klantenservice door het keuzemenu heen. De dame van klantenservice Sarenza heeft mij geweldig geholpen en zorgde er voor, dat ik de Dr. Martens laarsjes in een andere maat zou ontvangen met de National Glamour Day korting. Als dat nou geen service met de hoofdletter S is, dan weet ik het ook niet meer!